Haluatko tehostaa markkinointiasi tekoälyn avulla?
Tämä koulutus tarjoaa sinulle syvällisen ymmärryksen siitä, miten voit hyödyntää ChatGPT-tekoälyä markkinoinnissasi.
Opit luomaan ja optimoimaan ChatGPT:llä, joka auttaa parantamaan asiakaskokemusta, lisäämään sitoutumista ja tehokkuutta markkinointi-toimenpiteissäsi.
ChatGPT:tä voidaan käyttää markkinoinnissa moneen: mm. vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin ja auttamaan heitä esim. löytämään sopivia tuotteita tai palveluita.
- Markkinoija, tiedätkö jo mikä on ChatGPT?
- Mihin sitä käytetään tehokkaasti markkinoinnin parissa? Tee markkinointisuunnitelma tai analysoi markkinoinnin dataa!
- Mikä juuri nyt on muuttunut markkinoinnin kannalta?
- Miksi käyttää maksullista versiota: ChatGPT Plus?
- Mitä muuta on tulossa?
ChatGTP on markkinoinnin tekoälytyökalu, joka voi muuttaa markkinointisi tehokkaammaksi, luovemmaksi ja tuloksellisemmaksi. Kokeile sitä jo tänään ja näe, mitä se voi tehdä sinun markkinoinnillesi!
Hyödyt
Markkinointia tehokkaammin: ChatGPT -koulutuksen tavoitteena on antaa sinulle vahva perusta ChatGPT:n hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä tarjota sinulle käytännön taitoja ja työkaluja markkinoinnin suunnitteluun, sisältöön, integrointiin ja optimointiin.
Tule mukaan oppimaan, miten voit tehostaa markkinointitoimenpiteitäsi ChatGPT:n avulla ja luoda parempia asiakaskokemuksia!
Kenelle
Jokaiselle, joka haluaa saada hyödyllisen katsauksen ChatGPT-tekoälyn mahdollisuuksista oman työn tehostamisessa markkinoinnin ja myynnin parissa.
– Yrittäjät, johto, esihenkilöt, markkinoinnin asiantuntijat eri rooleissa.
– Markkinoinnin eri työtehtävissä toimivat, mukaanlukien SEO, mainonta, Digimainonta, copywriting, somen sisällöntuotanto, verkkokauppiaat, tuote- ja palvelumyynnin parissa toimivat.
Kouluttaja
Jarkko Koivuniemi on kokenut asiantuntija ja suosittu kouluttaja. Hän on kouluttanut vuodesta 1990 lähtien tieto- ja teknologia-aiheita sekä toiminnan kehittämistä. Jarkko Koivuniemellä on laaja-alainen kokemus eri sektoreilla, toimialoilla ja osaamistasoilla: yrityssektori, julkinen sektori, kolmas sektori. Paljon valmennuksia julkisoikeudellisille toimijoille, eri kokoisille yrityksille ja järjestöille.
Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Selvästi paljon osaamista. Esitystapaa helppo seurata, termistö kansan kieltä.”
– ”Kiitos! Selkeä ja monipuolinen esitys, hyvin otit mukaan myös meidät kouluttautujat ja kysymyksemme.”
– ”Vähän etukäteen pelkäsin, onko koulutus monotoninen ja sen vuoksi puuduttava. Näin ei kuitenkaan onneksi ollut, vaan kouluttaja piti väen hyvin hereillä elävällä kerronnallaan.”
– ”Kouluttajalla hyviä esimerkkejä. On aina kiva kuunnella ihmistä joka osaa asiansa.”
– ”Haluaisin ehdottomasti lisää juuri tämän tyyppistä koulutusta tai jatkoa tälle, mielellään myös samalta kouluttajalta.”
– ”Webinaari toimi moitteettomasti ja kouluttajan asiantuntemus oli loistava”
– ”Hyvä kouluttaja piti hereillä pienillä mukaanotoilla”
– ”Kouluttaja hyvä ja todella asiantunteva. Reagoi kuulijoiden kysymyksiin nopeasti.”
– ”Koulutusosiot oli tiivistä tietoa, kouluttajalla asiantunteva ja selkeä ote asiaan.”
– ”Pidin kouluttajan tavasta esitää asioita, ytimekäs tapa puhua ja tuoda asian villakoira esiin.”
– ”ChatGPT oli tuttu vain mediasta, oli hyvää perustietoa ja käytännön esimerkkejä.”
Katso myös tämä Jarkon koulutus:
ChatGPT henkilöstöhallinnolle (2,5 h) 29.05.2024 Etäkoulutus
Aikataulu
12.45 Linjat aukeavat, yhteyksien tarkistus
13.00 Koulutus alkaa
15.30 Koulutus päättyy
Sisältö:
Johdanto ChatGPT:hen markkinoinnissa
- ChatGPT:n perusteet
Rooli markkinoinnissa
- Suunnittelu ja luominen, kartoita tarpeesi: millaisia ongelmia voidaan ratkaista
- Valitse oikea alusta ja työkalu, onko ChatGPT ainoa vaihtoehto
- Suunnittele rakennetta ja keskustelun kulkua
ChatGPT:n käyttö markkinointia varten
- Kerää ja valmista laadukasta koulutusdataa
- Kouluta ja opi ChatGPT-markkinointia varten
- Käytä siirrettyä oppimista hyödyksi
- Integrointi markkinointikanaviin
- Liitä sisältöä verkkosivustollesi tai mobiilisovellukseesi
Hyödynnä sosiaalisessa mediassa ja sähköpostimarkkinoinnissa
- Kokeile käyttöä mainonnan parissa
Tietosuoja ja asiakasdatan käsittely
Rajoitukset ja valvonta
Reilun vuorovaikutuksen periaatteet
- Case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia
Eri käyttötapauksia ja esimerkkejä
- Markkinoinnin rationalisointia, mainonta, tuotemainonta, verkkokaupan tekstit, copy-tehtävät, data-analytiikka, ennustaminen
- Plussa-paketin uudet ominaisuudet: DALL-E, Data-analyysit
- Rajoituksia ja mahdollisuuksia, tietosuoja
Koulutuspaikka:
Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoom-webinaarina. Voit kysyä ja kommentoida chatissa.
Ajankohta:
maanantaina 15.4.2024 klo 13.00–15.30
Osallistumismaksu:
397 euroa / hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.
Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa / hlö (+ alv 24%).
Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.
Bonus:
Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen!
Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.