fbpx

järjestää nyt koulutuksen:

Asiakasviestinnän työpaja asiantuntijoille (1/2 pv)

Kuinka rakentaa luottamusta ja positiivista kemiaa kasvokkain ja verkossa?

Haluatko viestiä asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi selkeästi, uskottavasti ja asiakaslähtöisesti? Haluatko oppia, kuinka rakentaa luottamusta ja positiivista kemiaa kasvokkain ja verkossa? Jos vastasit kyllä, tämä koulutus on sinulle!

Asiakasviestinnän työpaja asiantuntijoille on käytännönläheinen ja interaktiivinen koulutus, jossa saat paljon erilaisia vinkkejä ja työkaluja asiakasviestintään.

Koulutus sisältää luentomaisia osuuksia, demoja, keskustelua ja harjoituksia, jotka auttavat sinua soveltamaan oppimaasi omaan työhösi.
Tulet saamaan aimo annoksen erilaisia käytännön vinkkejä työarkeesi, mutta myös tutkittua tietoa.
Käytössäsi on vetäjien vahva vuorovaikutuksen, viestinnän ja tutkimuksen ammattitaito.

Koulutuksessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:
– Oman osaamisen välitttyminen ymmärrettävästi ja uskottavasti
– Kohtaamisen, kuuntelun ja reagoimisen taidot
– Verkkoviestinnän haasteet

Kohtaa, kuuntele ja reagoi – opi viestimään tehokkaasti nyt!


Kenelle
Asiantuntijoille, jotka neuvottelevat työssään asiakkaiden tai muiden sidosryhmien kanssa.

Haluatko kehittää asiakassuhteitasi ja viestiä selkeästi ja asiakaslähtöisesti? Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta kehittää asiakasviestintääsi!


Hyödyt
– Opit kehittämään asiakassuhteita rakentavasti
– Opit viestimään asiakaslähtöisesti ja selkeästi
– Opit kohtaamaan, kuuntelemaan ja reagoimaan
Tunnistat itsellesi tyypillisiä lähestymistapoja ja aktivoidut etsimään itsellesi soveltuvia, uusia toimintatapoja.

Tule mukaan Asiakasviestinnän työpajaan asiantuntijoille ja opi rakentamaan luottamusta ja positiivista kemiaa kasvokkain ja verkossa!


KouluttajatPetteri Hynönen ja Jouko Myllyoja, kouluttajat Asiakasviestinnän työpaja

Petteri Hynönen
Vuorovaikutuskouluttaja (TeM, VTK).
Petteri on viestinnän valmentaja, joka auttaa sinua rakentamaan esityksen ja esittämään sen vakuuttavasti, niin että viestisi menee läpi ja vaikuttaa. Petteri on hyvä auttamaan osallistujia löytämään omat vahvuutensa ja voittamaan pitkäänkin vaivanneet viestinnän esteet.

Jouko Myllyoja
(DI, KTM, Teatteri-ilmaisun ohjaaja)
Jouko on kokenut tiedon jalostamiseen liittyvien prosessien suunnittelija ja fasilitaattori. Joukon kiinnostuksen kohteensa ulottuvat organisaatioiden kehittämisestä, prosessien muotoilun kautta työelämän teatterillisiin kehittämismenetelmiin. Vapaa-ajalla hänet voi löytää lenkkipolulta tai sienimetsästä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Koulutuksen oppeja kuuluu ja näkyy yrityksessämme”
”Ei ollut vain opettavaista, vaan myös hauskaa”
”Tykkäsin myös demoista, te vetäjät pelasitte muutoinkin hyvin yhteen”


Ennakkokysely 
Saat ennen koulutusta sähköpostitse koulutuksen Osallistumisinfon. Toivomme, että osallistujat vastaavat lyhyeen ennakkokyselyyn, jonka perusteella koulutusta räätälöidään vastaamaan osallistujien tarpeisiin. Koulutuksen jälkeen osallistujat saavat digitaalisen yhteenvetomateriaalin koulutuksen sisällöstä.


Aikataulu

11.15 Ilmoittautuminen koulutustilassa ja lounas
– Runsas buffetlounas, jälkiruoka ja kahvi/tee tarjoillaan ravintolasalissa.
12.00 Koulutus alkaa
14.00 – 14.15 Iltapäivän breikki
– Kahvia ja teetä, makea kahvileipä, raikas smoothie, popcornia ja irtokarkkibuffet. Asiakkaiden käytössä on myös erikoiskahvikone.
16.00 Koulutus päättyy


Sisältö
Valmistautuminen – Vietkö vai vikisetkö?
– Katsaus hyviin käytäntöihin, joilla onnistuneelle palaverille luodaan edellytyksiä.

Asiakkaan kohtaaminen
– Kuinka rakentaa luottamusta ja positiivista kemiaa kasvokkain ja verkossa?

Kuinka esittää asiansa selkeästi ja ytimekkäästi
– Tavoitteiden määrittäminen, kuuntelijoiden sitouttaminen, dokumentointi ja koonti

Vakuuttava sanallinen ja sanaton viestintä.
– Vakuuttava, selkeä ja miellyttävä äänen käyttö.

Asiakkaan ymmärtäminen
– Asiakkaan tarpeiden selvittäminen, ”saman kielen puhuminen”, aktiiviset kuuntelutekniikat, ratkaisun esittäminen

Miten viestitään virtuaalikokouksessa

Extra: miten pärjään hankalien tai tyytymättömien asiakkaiden kanssa?

Aikaa keskustelulle


Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

Ajankohta:
keskiviikkona 22.11.2023 klo 12.00–16.00

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
– 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 31.10.2023
– ei voi yhdistää muihin etuihin

Osallistumismaksu:
497 euroa / hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy myös koulutuspäivän lounas ja kahvitarjoilut.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 457 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampi osallistujaa: 397 euroa / hlö (+ alv 24%).

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Bonus:
Saat koulutuksesta todistuksen.

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.

(4.8)

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.

 

Go to Top