Haluatko tietää salaisuuden, jolla voit saada asiakkaan huomion kolmessa sekunnissa ja sulattaa hänen sydämensä? Olet juuri löytänyt avaimet menestykseen.
Tervetuloa tutustumaan myynnin psykologian maailmaan, webinaariin, joka muuttaa käsityksesi myynnistä ja vuorovaikutuksesta. Kouluttaja Mika D. Rubanovitsch, myyntityön David Copperfield, paljastaa webinaarissa mikä todella tekee henkilöstä huippumyyjän ja miten temppu tehdään – mitään salaamatta.
Tässä webinaarissa opit yhdistämään psykologiset taidot myynnin tekniikoihin. Opit hyödyntämään niitä taikurin lailla myyjänä ja asiakkaana. Saat avaimet myynnin psykologisten lukkojen avaamiseen ja opit ymmärtämään asiakkaita syvemmin, jotta voit tarjota heille parhaan mahdollisen kokemuksen. Tavoitteena on paneutua myyntitilanteiden psykologiaan ja vuorovaikutukseen aina asiakkaan alitajuntaan saakka, jotta voit ymmärtää ostajan motiiveja ja ohjata myyntitapahtuman kulkua haluamaasi suuntaan.
“Myynnin psykologia: temppu ja miten se tehdään” on samannimiseen kirjaan perustuva webinaari myynnin ja vuorovaikutuksen mestareille ja sellaisiksi haluaville. Usko myynnin taikuuteen ja anna tämän koulutuksen auttaa sinua valloittamaan yleisösi!
Tämä webinaari keskittyy myynnin psykologiaan ja vuorovaikutukseen. Tavoitteena on yhdistää psykologian oppeja myyntiin ja myynnin tekniikoihin
• Webinaari sisältää konkreettisia esimerkkejä siitä, miten ihmisiin vaikutetaan eri tilanteissa
• Webinaari koostuu kolmesta osiosta: Osa I Esirippu aukeaa, Osa II Verhon takana, Osa III Myynnin psykologia
• Opit myyntiprosessin vaiheet käänteisessä järjestyksessä kohtaamisesta valmistautumiseen ja taustoihin
• Valmentaja on kokenut myynti- ja johtamisvalmentaja, jolla on 20 vuoden kokemus ja 11 aiempaa kirjaa
• Kirjailija käyttää psykologisia näkökulmia auttaakseen sinua ymmärtämään asiakkaan ajatuksia, arvoja ja pelkoja päätöksenteossa
Tekijä: Mika D. Rubanovitsch
Ilmestymisajankohta toukokuu/2023; viikko19
Kenelle tarkoitettu:
Myynnin ja vuorovaikutuksen mestareille ja sellaiseksi haluaville.
Hyödyt:
Tämän Ruban 12. kirjan myötä käsityksesi perinteisestä myyjästä muuttuu. Webinaarissa paljastetaan mikä tekee henkilöstä aidosti huippumyyjän ja konstit miten temppu tehdään – mitään salaamatta.
Kirja yhdistää psykologiset taidot myynnin tekniikoihin. Kirjan myötä osaat taikurin lailla hyödyntää psykologisia menetelmiä myyjänä ja asiakkaana. Kun myyjänä opettelet nämä taidot, voit yllättää kokeneenkin ostajan. Asiakkaan roolissa taas tiedät, mitä temppuja sinulle tehdään myyntitilanteessa.
Kirja avaa psykologian maailman myyjän silmin nähtäväksi, pureskelee pedagogiikan sulavaksi suupalaksi ja ripottelee kaiken päälle hieman taikapölyä.
Valmentaja: Mika D. Rubanovitsch, KTM
Mika D. Rubanovitsch ”Ruba” on myyntityön David Copperfield, Suomen kaikkien aikojen vaikuttavin myynnin taikuri.
Sanottua Rubasta kouluttajana:
– ”Selkeästi myynnin ammattilainen, joka tiesi aiheensa. Esitystyyli piti otteessaan alusta loppuun asti.”
– ”Hyviä vinkkejä, miten säästää asiakkaan ja meidän kallisarvoista aikaa tehostamalla tapaamisten sunnittelua esim ennakkokysymyksillä”
– ”Inspiroiva, paljon työkaluja omaan tekemiseen. Hyvin otettiin osallistujat mukaan koulutukseen iso kiitos myös siitä!”
– ”Tämä suosittelu kohta on ihan loistava, mielellään suosittelen Rubaa ja aihe on kovin ajankohtainen.”
– ”Selkeä ja toimintatapa muutoksia tarjoava. Teams ollut käytössä yli kaksi vuotta, mutta nyt sain ensimmäisen hyvän koulutuksen palaverin järjestämiseen jne… Tyytyväinen olen koulutuksen antiin.”
Teemat:
Vaikuttamisen psykologiaa on tutkittu jo yli sata vuotta, mutta sen oppeja ei ole hyödynnetty myynnissä läheskään täysimääräisesti. Tämä webinaari heittää sinut suoraan syvään päätyyn. Esirippu aukeaa ja seisot paljaana asiakkaasi edessä. Mitä teet? Webinaarissa käsitellään myös mitä verhon takana pitää tapahtua, jotta olet valmis valloittamaan yleisösi.
Hokkus pokkus filiokkus. Vaikka tiedämme, että silmänkääntötemput ovat hyvin harjoiteltua huiputtamista, silti nautimme niistä. Kun temppu tehdään oikein, kukaan ei huomaa jujua. Sama tunnetila pitää saavuttaa myyntitilanteessa. Kaupat tehdään ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä lopputulokseen.
Avainkohdat:
• Myynti on sananvalintabisnestä
• Webinaari yhdistää taikuuden, älyn, tunteen, vuoropuhelun ja luovuuden
• Webinaari paljastaa huippumyyjien salaisuudet
• Opit myyjien luomasta ”kontrolliharhasta”
• Tarjoaa uudenlaisen lähestymistavan kohtaamisten ja myyntineuvotteluiden alkumetreille
3 OSAA: TEEMAT JA ALATEEMAT
Osa I Esirippu aukeaa: Sesam, aukene!
Hiljaiset ostosignaalit
Uskoutuminen asiakkaan luottamuksen voittamisen välineenä
– Voiko haavoittuvaisuudesta olla haittaa?
– Voiko manipulointi olla eettistä?
6 vaikuttamisen asetta
• Vastavuoroisuus
• Sitouttaminen, johdonmukaisuus ja ankkurointi
• Sosiaalinen todiste eli ryhmän hyväksyntä
• Miellyttävyys
• Auktoriteetti
• Niukkuus
Miten vapautat asiakkaan päätöksenteon paineesta
– Sananvalintabisnes
– Myönteisten ja kielteisten sanojen merkitys vuorovaikutuksessa
– Tunne psykologisesta turvallisuudesta
– Hallinnan harhakuva
Päätöksenteko on psykologiaa
– Asiakas tinkii sisällöstä, ei hinnasta
– Myynnin 6-pack
– Nelikenttä hyötyjen perustelemiseen
– Myyjä tekee taikoja ylhäältä keskelle
– Kohtaa vastaväitteet rohkeasti
– Hintakeskustelun noidankehä
– Kysy – Kuuntele – Kerro – Klousaa!
Osa II Verhon takana: Abrakadabra!
Asiakkaat ympärilläni
– Uusasiakashankinnan taikatemput
Näkemyksellinen myyntiprosessi on psykologiaa
– Kokoontumisen ja kohtaamisen ero
– Myyntiprosessin käsikirjoittaminen
– Miten taikoa tunnista 168 tuntia?
– Lyhyiden palaverien taika
– Mikroviestien taika
– Vetovastuu myyntineuvottelussa
– Heijastus ammattimaisuudesta
OSA III Myynnin psykologia: Simsalabim!
– Mihin kaikki perustuu?
– Positiivinen psykologia
– Järjellä vai tunteella?
YHTEENVETO JA TOIMINTASUUNNITELMA: Nyt tiedät miten temppu tehdään
Koulutuspaikka:
Verkkovalmennus
– koulutusalustana on Teams
Ajankohta:
Tiistaina 23.5.2023 klo 10.00 – 11.30
Osallistumismaksu:
227 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.
Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa (+ alv 24%).
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.