Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suosittuun Taitava asiakaspalvelija -valmennukseen!
Asiakaspalvelussa tarvitset hyviä ihmissuhdetaitoja, jotka auttavat välttämään turhaa ahdistusta. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!
Taitava asiakaspalvelija -valmennus toimii hyvänä tarkistuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi
– Onko asiakas aina oikeassa?
– Entä kun on huono päivä?
– Kun mikään ei riitä?
– Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
– Kyllä minä, mutta ne muut?
– Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
– Kampanjamyynti alkaa, paniikki?
Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?
Kenelle
– Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
– Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
– Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville
– Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida sekä harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja
Hyödyt
Opit ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin
– Miten rakennat vahvan varannon sanapankkiin
– Saat eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
– Opit monia hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa
Opit välttämään yleisiä ärsytyksen aiheuttajia asiakaspalvelutilanteissa. Saat vinkkejä, kuinka käytät sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, miten onnistumisen todennäköisyys kasvaa merkittävästi. Antin asiakaspalvelu-teesit auttavat sinua välttämään yleiset kompastuskivet.
Opit huomioimaan aivan uudella tavalla käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita. Opit keinoja, joilla saat ihmiset pitämään sinusta enemmän. Tällä onkin sitten jo suuri vaikutus siihen, että asiakkaat haluavat asioida sinun kanssasi jatkossakin.
Taitava asiakaspalvelija -koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen. Pääset suuntaamaan polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakaspalvelija ja neuvottelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueellakin viihtyvä, pidetty persoona.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii valmentaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.
Antilla on jo 30 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta.
Antin periksiantamattomuudesta ja tahdonvoimasta kertoo hänen järjestelmällinen nousunsa MM lajikultamitalistiksi ja Suomen ennätyksen haltijaksi voimanostossa. Tulokset puhukoot puolestaan!
Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:
Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.
Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!”
– ”Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!”
– ”Koulutus oli käytännön esimerkkien ansiosta selkeä ja helposti omaksuttava.”
– ”Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!”
– ”Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja”
– ”Esimerkit oli loistavia, luento eteni sujuvasti ja mielenkiinto säilyi. Todella hyvä luennon pitäjä.”
– ”Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämä pitäisi jokaisen päästä kokemaan!”
– ”Koulutan myös itse asiakaspalvelua. Sain paljon uusia lähestymisnäkökulmia. Koulutus oli pitkälti esimiehille suunnattu, itse opetan nuoria, osin kokemattomia juuri asenteeseen. Huomasin, että tärkeää on tuoda lisää mukaan myös esimiehenä toimimisen näkökulmaa enemmän. Monesti nuoret päätyvät esimiesasemaan nopeasti ja ilman koulutusta.”
– ”Paljon hyviä, valaisevia esimerkkejä. Sain myös runsaasti pedagogisia vinkkejä siihen, mitä itse voin luennoidessani asiakaspalvelusta tehdä toisin.”
Tutustu myös tähän Antin koulutukseen:
Vastuullinen työkäyttäytyminen – Ei selän takana, vaan oikein (1/2 pv)
31.05.2023 Etäkoulutus
Opi taidot, joilla ihmiset kiinnostuvat työpaikan asioista ja yhteisistä tavoitteista aivan uudella tavalla!
OHJELMA
09.45 Yhteyksien tarkistus
10.00 Koulutus alkaa
Taitavampi asiakaspalvelija
– Hyvä filosofia on kaiken perusta
– Asenne kuljettaa
– Puhuminen on kaiken keskiössä
– Esitystyyli vaikuttaa
Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä
– Parhaita käytäntöjä
– Sudenkuopat
Ajankohtaisia arjen asiakaspalvelutilanteita
– Sparrausta
– Kysymyksiä ja vastauksia haastaviin tilanteisiin
Ratkaiseva tekijä
12.30 Tilaisuus päättyy
– Pidämme taukoja sopivissa kohdissa
Koulutuspaikka:
Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
Ajankohta:
6.6.2023 klo 10.00 – 12.30
Kesäetuhinta
297 euroa / hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.
Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 197 euroa/ hlö (+ alv 24%)
Eventium koulutuspalvelut toteuttaa myös tiimi- ja organisaatiokohtaisia valmennuksia. Ota yhteyttä ja löydetään teille parhaat ratkaisut!
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.