Ole moderni huippumyyjä!
Myynnin uusi aikakausi – keinot ja taktiikat.
Nyt on aika pysähtyä myynnin perusasioiden äärelle.
Tunnistatko sinä työnkuvastasi tilanteet, joissa olisi selkeä lisämyynnin paikka?
– Tilanteet, joissa sinun tulisi vaiheistaa virtuaalinen myyntiprosessi ja rikastuttaa kohtaamispisteitäsi asiakkaan kanssa?
– Tilanteet, joissa juuri sinä voisit heittää työrukkaset hetkeksi sivuun ja pistää myyntihousut itsevarmasti jalkaan?
– Tilanteet, joissa asiakkaan kuuntelevat korvat kohdistuvat yksinomaan sinuun?
– Tilanteet, joissa aika pysähtyy ja kohina vaimenee – on vain sinä, asiakas ja tarjoamasi orastava ajatus tai valmis ratkaisu?
Näitä tilanteita on päivässä kymmenittäin – huomaatko sinä niitä?
Asiakas laittaa sinulle kontaktipyynnön, kysyy kysymyksen sähköpostissa tai törmäätte sattumoisin kadulla. Hoidatko nämä rutiinilla vai ajatteletko laajemmin?
Stop myynti – pysähdy myymään!
Kenelle
Myynti ja markkinointi, liiketoiminta ja johto
Oletko sinä se, joka tuet ja teet myyntiä sekä kasvotusten että virtuaalisesti ihan joka päivä organisaatiossasi? Tässä koulutuksessa pysähdymme myymään, sinun työnkuvasi näkökulmasta – juuri tässä ajassa!
Hyödyt
– Saat haltuusi myynnin uuden aikakauden – vinkit, keinot ja taktiikat.
– Opit tunnistamaan roolisi aktiivisena toimijana tai myynnin tukena. Keskitymme myynnin perustyöhön ja jätämme alan muotitermit muille.
Kalenteri täynnä? Priorisoi! Esteen sattuessa saat tallenteen käyttöösi. Tämä aika sinun kannattaa ottaa itsellesi – juuri nyt!
Kouluttaja
Mika D. Rubanovitsch on suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti.
Johtamisen ja myynnin kehittämisen, kasvattamisen ja valmentamisen kumppani, asiantuntija ja kouluttaja. Ruba on kirjoittanut 11 menestyskirjaa ja on yksi johtamisen ja myynnin johtamisen suosituimmista kouluttajista.
Ruba on Suomen johtava myyntivalmentaja, menestynein myyntikirjailija ja kokenut webinaarikouluttaja.
Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Selkeästi myynnin ammattilainen, joka tiesi aiheensa. Esitystyyli piti otteessaan alusta loppuun asti.”
– ”Hyviä vinkkejä, miten säästää asiakkaan ja meidän kallisarvoista aikaa tehostamalla tapaamisten sunnittelua esim ennakkokysymyksillä”
– ”Inspiroiva, paljon työkaluja omaan tekemiseen. Hyvin otettiin osallistujat mukaan koulutukseen iso kiitos myös siitä!”
– ”Koulutus oli lyhyt ja ytimekäs ja antoi sopivan määrän ajateltavaa ja konkreettisia toimintamalleja, jotka on helppo ottaa käyttöön samantien.”
– ”Tämä suosittelu kohta on ihan loistava, mielellään suosittelen Rubaa ja aihe on kovin ajankohtainen.”
– ”Selkeä ja toimintatapa muutoksia tarjoava. Teams ollut käytössä yli kaksi vuotta, mutta nyt sain ensimmäisen hyvän koulutuksen palaverin järjestämiseen jne… Tyytyväinen olen koulutuksen antiin.”
– ”Erittäin silmiä avaava sessio, jossa huomio oli myyntiprosessissa, eikä IT kikkailussa.
Varmasti tulemme hyödyntämään saatuja oppeja.”
– ”Hyvä läpileikkaus myyntiprosessiin. Etenkin pienten yksityiskohtien painottaminen ja niiden tärkeys korostui -> selkeästi sai miettimään miten parantaa omaa tekemistä niiden avulla.”
– ”Tosi hyvä! Meillä on jo aika hyvin ollut Teams-myynti koronasta lähtien ”selkärankana”. Tässä tuli kuitenkin paljon hyviä ohjeita miten kehittää prosessia eri kohdista systemaattisesti tehokkaampaan suuntaan.”
– ”Napakka esitys ja hyvät huomiot valmistautumiseen mm. 15 min, ennakot ja muut päättäjät👍🏻”
– ”Olen koronan jälkeen siirtynyt yli 90% etämyyntiin ja teams on tärkeä väline. Koulutus antoi vahvistuksia ajatuksille ja toimintatavoille, paljon uutta ajateltavaa ja sovellettavaa omallekin toimialalle. Erinomaisia ohjeita toiminnan tehostamiseen. Erittäin selkeä esitystyyli.”
– ”Uusi näkemys Teamsin käyttöön. Perinteiseen myyntiedustajan työhön ajankäytön tehostamista.”
– ”Hyvä iskevä rytmi ja esitystapa. Myös kokemus aiheesta aistittavissa. Tykännyt myös kirjoista. Myös siitä huonosti myyneestä :)”
– ”Hyvä tyyli, asiantuntemusta ilman itsekorostusta. Sopivan herättelevä.”
– ”Kokemus ja asiantuntijuus huokui esittäjästä. Tyyli erittäin mielyttävä ja toimiva mielestäni.”
Nyt sinulla mahdollisuus kuulla tämän hetken kriittisimmät ja tärkeimmät ydinasiat myynnistä ja myynnin johtamisesta – reilussa tunnissa!
Aiemman koulutuksen NPS-arvo 91!
Tämä etäkoulutus toteutetaan Teamsilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.
Ohjelma
9.45 Yhteyksien ja tekniikan tarkistus
10.00 Koulutus alkaa
1. Perinteinen vs. digitaalinen asiakaskohtaaminen
2. Osto- ja myyntiprosessi
3. Etäneuvottelun eteneminen eli verkkoneuvottelun kulku
4. Liidien kvalifiointi, esikarsinta
5. Valmistautuminen ja vuoropuhelu
6. Agendan käyttö ja ennakkokysymykset sekä aineiston hyödyntäminen ennen laatukohtaamista
7. Tilanne ja tarvekartoituksen ero
8. Faktat ja oikeat kysymykset
9. Päätös etenemisestä
10. Oikeiden päättäjien löytäminen ja vakuuttaminen
11. Sosiaalinen myynti
12. Toimintasuunnitelma
11.30 Koulutus päättyy
Voit osallistua tähän koulutukseen:
– itsenäisenä koulutuksena
– osana kahden koulutuksen sarjaa
Jos osallistut molempiin koulutuksiin, voit osallistua niihin hintaan 197 euroa / koulutus (+ alv 24 %). Merkitse Muut tiedot -kohtaan ilmoittautumislomakkeella: ”kahden koulutuksen sarja 197€/koulutus”
Täällä voit ilmoittautua jatkokoulutukseen:
Uusi: SUURET kaupat Teamsin avulla (90 min)
Tiistaina 18.4.2023 klo 10 Teamsilla – tule mukaan, kaikki edelliset peruskoulutukset TÄYNNÄ/LOPPUUN MYYTYJÄ!
Koulutuspaikka:
Verkkovalmennus
Ajankohta:
Tiistaina 7.2.2023 klo 10.00 – 11.30
Osallistumismaksu:
227 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali sekä tallenne, joka on koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan osallistujien katsottavissa.
Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa (+ alv 24%).
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.